مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی جدید ماروتا ! الگری بازیکن نمی خواست ! بندی برای کوادرادو نداریم

مصاحبه ی جدید ماروتا ! الگری بازیکن نمی خواست ! بندی برای کوادرادو نداریم

ماروتا مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس امروز در نشست خبری باشگاه یوونتوس حاضر شد و در اظهار نظری جالب مدعی شد که الگری سرمربی تیم یوونتوس در زمان نقل و انتقالات تابستانی، از آنها بازیکن بازیسار نمی خواسته است.

"ما قرارداد نزدیک به  50% از بازیکنان تیم را تمدید کرده ایم و میانگین سنی تیم را از 29 به 26 کاهش داده ایم. ما برای سیر تکاملی تیم نیاز داشتیم تا میانگین سنی تیم را کاهش دهیم و موفق به این کار نیز شدیم."

"ما شروع بسیار بدی را در مسابقات سری آ داشتیم و تکرار مصدومیت های بازیکنان باعث شد تا الگری در انتخاب ترکیب مناسب با مشکل رو به رو شود و این موضوع تاثیر زیادی بر عملکرد تیم گذاشت."

وی در ادامه به جدایی توز اشاره کرد و گفت: "ما نمی توانیم به بازیکنانی که خواستار ترک تیم هستند، نه بگوئیم. کارلوس توز پیش از ترک به من گفته بود که می خواهد به آرژانتین برگردد و ما هم نمی توانستیم در مقابل وی مقاومت کنیم. ما راجع به انسان ها صحبت می کنیم نه راجع به ربات و ماشین ها. او درخواست خود را به ما ارائه داد و ما هم پذیرفتیم زیرا او در دو سال تلاش زیادی برای یووه انجام داده بود."

مدیر ترانسفر یووه در ادامه به موضوع کوادرادو پرداخت و گفت: "واقعیت این است که ما بندی برای خرید کامل این بازیکن در اختیار نداریم ولی او می خواهد که در یووه بماند."

او به الگری نیز اشاره کرد و مدعی شد: "سرمربی تیم هیچگاه از ما یک بازیکن بازیساز را طلب نکرد."

لطفا یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید . برای حمایت از ما کافیست بر روی آگهی ها کلیک و از آنها بازدید بفرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: